Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (30)
Пошуковий запит: (<.>A=Балл Г$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 30
Представлено документи з 1 до 20
...

      
Категорія:    
1.

Балл Г. О. 
Підготовка учнів до професійного навчання і праці (психолого-педагогічні основи) : Навч.- метод. посіб. / Г. О. Балл, Ю. З. Гільбух, М. М. Левтик, В. І. Панченко, П. С. Перепелиця, Н. А. Побірченко, В. В. Рибалка, М. Л. Смульсон, Б. О. Федоришин; ред.: Г. О. Балл; АПН України. Ін-т педагогіки і психології проф. освіти. - К. : Наук. думка, 2000. - 188 c. - Бібліогр.: с.181-184. - укp.

На підставі теоретичних, історико-педагогічних та експериментальних досліджень висвітлено актуальні проблеми диференціації навчання, професійної орієнтації школярів та організації їх профільної допрофесійної підготовки. Детально проаналізовано особливості професійного самовизначення підлітків, переселених із зони радіоекологічного контролю.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.351.6-215

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА604987 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Гуманістична психологія : Антологія: В 3 т.: Навч. посіб. для студ. вищ. навч. закл. Т. 1. Гуманістичні підходи в західній психології ХХ ст. / ред.: Р. Трач, Г. Балл; Наук. Т-во ім. Шевченка у США. - К. : Унів. вид-во "Пульсари", 2001. - 252 c. - укp.

Наведено гуманістично орієнтовані напрями психології західних країн. Надано оцінку гуманізму в психології. Обговорено філософські засади гуманістичної психології, сформульовано її завдання. Висвітлено процес становлення екзистенціальної філософії, розглянуто екзистенціально-феноменологічні основи науки про особу.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю91(0)6-740

Рубрики:

Шифр НБУВ: В344991 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Балл Г. О. 
Психологія праці та професійної підготовки особистості : Навч. посіб. / Г. О. Балл, М. В. Бастун, В. І. Гордієнко, Г. В. Красильникова, С. Р. Красильников, Д. Ф. Крюкова, В. О. Кузнецов, В. І. Панченко, П. С. Перепелиця, Е. О. Помиткін; Акад. пед. наук України. Ін-т педагогіки і психології проф. освіти. - Хмельниц. : "Універ", 2001. - 329 c. - укp.

Розглянуто методологічні засади гуманізації трудової діяльності та професійної освіти, що є необхідною передумовою їх особистісної орієнтації. Наведено психологічні засади особистісного підходу у професійній психології, який складається з наукових уявлень про особистість як суб'єкт продуктивної діяльності та її професійне становлення за умов ринкових перетворень. Висвітлено психолого-педагогічні засади професійного навчання та виховання учнівської молоді, професійної підготовки спеціалістів і рівні майстерності, актуалізації та розвитку творчого, особистісного потенціалу працівників. Акцентовано увагу на питаннях психологічного забезпечення підготовки та самореалізації особистості у різних видах професійної діяльності: науковій, управлінській, інженерно-технічній, торгово-економічній, науково-гуманітарній, педагогічній, релігійній, лінгвістичній.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю941я7 + Ч45я7

Шифр НБУВ: ВА615479 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Балл Г. О. 
Психологія особистісно орієнтованої професійної підготовки учнівської молоді : Наук.-метод. посіб. / Г. О. Балл, М. В. Бастун, А. В. Вихрущ, В. І. Гордієнко, Д. Ф. Крюкова, Л. В. Никоненко, В. І. Панченко, П. С. Перепелиця, Н. А. Побірченко, Е. О. Помиткін; АПН України. Ін-т педагогіки і психології проф. освіти. - К.; Т., 2002. - 388 c. - укp.

Розглянуто методологічні, методичні та технологічні питання побудови особистісно орієнтованої підготовки учнівської молоді в системі неперервної професійної освіти. Висвітлено психолого-педагогічні аспекти розробки концепції особистісно орієнтованої профільної, допрофесійної та професійної підготовки учнів загальноосвітніх шкіл та професійно-технічних училищ, студентів вищих навчальних закладів освіти.

Рассмотрены методологические, методические и технологические вопросы построения личностно ориентированной подготовки ученической молодежи в системе непрерывного профессионального образования. Освещены психолого-педагогические аспекты разработки концепции личностно ориентированной профильной, допрофессиональной и профессиональной подготовки учеников общеобразовательных школ и профессионально-технических училищ, студентов высших учебных заведений.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.351.6я7 + Ю941.19-734я7

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА631360 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Культурологічні та психолого-педагогічні проблеми гуманізації освіти : Наук.-метод. зб. Вип. 2 / ред.: Г. О. Балл; Акад. пед. наук України. Ін-т психології ім. Г.С.Костюка, Рівнен. міськвиконком, Від. освіти, Рівнен. наук.-практ. лаб. гуманізації навчання. - К.; Рівне, 2003. - 156 с. - укp.

Висвітлено соціальні аспекти оновлення загальноосвітньої школи. Розглянуто питання гуманізму в сфері освіти у межах різних культур, активізації творчого потенціалу школяра як складової гуманізації освіти. Проаналізовано роль евристичних методів навчання за умов гуманізації середньої освіти. Описано методику розвитку діалогічних якостей пізнавальної діяльності школярів. Розкрито актуальні психологічні аспекти гуманізації освіти.

Освещены социальные аспекты обновления общеобразовательной школы. Рассмотрены вопросы гуманизма в сфере образования в пределах разных культур, активизации творческого потенциала школьника как составной гуманизации образования. Проанализирована роль эвристических методов обучения в условиях гуманизации среднего образования. Описана методика развития диалогических качеств познавательной деятельности школьников. Раскрыты актуальные психологические аспекты гуманизации образования.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч30В01я431 + Ю984.0я431

Шифр НБУВ: Ж72628 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Балл Г. О. 
Сучасний гуманізм і освіта : Соціально-філософські та психолого-педагогічні аспекти / Г. О. Балл; АПН України. Ін-т психології ім. Г.С.Костюка, Рівнен. міськвиконком. Від. освіти, Рівнен. наук.-практ. лаб. гуманізації навчання. - Рівне : Ліста-М, 2003. - 128 c. - укp.

Розкрито сутність сучасного гуманізму, обгрунтовано необхідність гуманізації суспільних відносин, охарактеризовано її принципи. Висвітлено психолого-педагогічні аспекти гуманізації загальної та професійної освіти. У контексті гуманізації освіти розглянуто проблему іміджу навчального закладу.

Раскрыта сущность современного гуманизма, обоснована необходимость гуманизации общественных отношений, охарактеризованы ее принципы. Освещены психолого-педагогические аспекты гуманизации общего и профессионального образования. В контексте гуманизации рассмотрена проблема имиджа учебного заведения.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч30 в01 + Ю6*328.95 + Ю984.0

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА646140 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Гуманістичні універсалії освітнього простору: можливості самореалізації особистості : матеріали Всеукр. конф., 28 - 29 верес., 2007 р., Київ / ред.: Г. О. Балл; АПН України. Ін-т психології ім. Г.С.Костюка, Нац. техн. ун-т України "Київ. політехн. ін-т". - Житомир : Вид-во ЖДУ ім. І.Франка, 2007. - 246 c. - укp.

Висвітлено перспективи гуманізації освітнього простору України, проблеми самореалізації особистості та професійного самовизначення старшокласників. Проаналізовано питання соціальної взаємодії учителя з учнями підліткового віку, особливості розвитку молодших школярів з різними рівнями фізичного здоров'я. Розглянуто мотиваційні й особистісні чинники сприйняття студентами сцен насильства у кінострічках, вплив соціальної реклами на формування поведінки сучасної молоді.

Освещены перспективы гуманизации образовательного пространства Украины, проблемы самореализации личности и профессионального самоопределения старшеклассников. Проанализированы вопросы социального взаимодействия учителя с учениками подросткового возраста, особенности развития младших школьников с разными уровнями физического здоровья. Рассмотрены мотивационные и личностные факторы восприятия студентами сцен насилия в кинолентах, влияние социальной рекламы на формирование поведения современной молодежи.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч34(4УКР)01я431 + Ю952.2я431

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА687866 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Балл Г. О. 
Орієнтири сучасного гуманізму (в суспільній, освітній, психологічній сферах) / Г. О. Балл; Ін-т психології ім. Г.С.Костюка АПН України. - К., 2007. - 170 c. - укp.

Розглянуто сутність і принципи сучасного гуманізму, розкрито психолого-педагогічні засади гуманізації загальної та професійної освіти. Висвітлено зміст понять свободи та надійності як особистісних орієнтирів. Викладено засади раціогуманістичного підходу у психологічній науці. Проаналізовано проблему іміджу навчального закладу в контексті гуманізації освіти. Досліджено особистісний аспект професійної діяльності й особливості його врахування у професійній підготовці.

Рассмотрены сущность и принципы современного гуманизма, раскрыты психолого-педагогические основы гуманизации общего и профессионального образования. Освещено содержание понятий свободы и надежности как личностных ориентиров. Изложены основы рациогуманистического подхода в гуманистической науке. Проанализирована проблема имиджа учебного заведения в контексте гуманизации образования. Исследованы личностный аспект профессиональной деятельности и особенности его учета в профессиональной подготовке.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю6*328.95 + Ч421.210 + Ю937.21 + С5*328.951

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА687424 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
9.

Балл Г. О. 
Орієнтири сучасного гуманізму (в суспільній, освітній, психологічній сферах) : наук. вид. / Г. О. Балл; Ін-т психології ім. Г.С.Костюка АПН України, Всеукр. громад. орг. "Асоц. гуманіст. психології". - 2-ге вид., доповн. - Житомир : Волинь: Рута, 2008. - 232 c. - укp.

Визначено сутність і принципи сучасного гуманізму, обгрунтовано психолого-педагогічні засади гуманізації загальної та професійної освіти. Викладено гуманістичну концепцію щодо вирішення суспільних конфліктів та запобігання їх виникненню. Наведено загальну характеристику психологічної культури людини, проаналізовано проблему формування позитивного іміджу навчального закладу у контексті гуманізації освіти. Розкрито зміст понять свободи та надійності як особистісних орієнтирів, розглянуто їх співвідношення й охарактеризовано складові. Досліджено феномен вибору у контексті соціальної поведінки, визначено можливості використання раціогуманістичного підходу в теорії та практиці психологічної науки. Розроблено узагальнену модель наукового діалогу, проаналізовано актутальні проблеми психологічної епістемології.

Определены сущность и принципы современного гуманизма, рассмотрены психолого-педагогические основы гуманизации высшего и профессионального образования. Изложена гуманистическая концепция решения общественных конфликтов и предотвращения их возникновения. Дана общая характеристика психологической культуры человека, проанализирована проблема формирования позитивного имиджа учебного заведения в контексте гуманизации образования. Раскрыто содержание понятий свободы и надежности как личностных ориентиров, рассмотрены их соотншение и составляющие. Исследован феномен выбора в контексте социлаьного поведения, показаны возможности использования рациогуманистического подхода в теории и практике психологической науки. Разработана обобщенная модель научного диалога, проанализированы актуальные проблемы психологической эпистемологии.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю6*328.95 + Ч421.210 + Ю937.231 + С5*328.951

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА698535 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
10.

Балл Г. А. 
Психология в рациогуманистической перспективе : избр. работы / Г. А. Балл; Ин-т психологии им. Г.С.Костюка АПН Украины. - К. : Основа, 2006. - 401 c. - рус.

Рассмотрены мировоззренческие и методологические ориентиры психологии и человековедения в целом, определены пути совершенствования человеческих понятий. Охарактеризованы категории личности, раскрыто содержание ее различных качественных показателей: творчества, активности, внутренней свободы, надежности. Освещены пути воплощения гуманистических принципов в психологической науке и практической деятельности, а также в образовании. Проанализирована взаимосвязь гуманизма с рационализмом (трактуемым как признание ценности человеческого разума и опора на него).


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю937 + Ч314 + Ч311.223.7 + Ю91(0)6-670

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА687426 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
11.

Балл Г. О. 
Розвиток психологічної культури учнівської молоді в системі неперервної професійної освіти : Навч.-метод. посіб. / Г. О. Балл, М. В. Бастун, О. Г. Видра, Н. І. Волошко, Л. М. Гридковець; Ін-т педагогіки і психології проф. освіти АПН України. - К., 2005. - 298 c. - укp.

Висвітлено методологічні та методичні аспекти проблеми розвитку психологічної культури (ПК) учнівської молоді в системі неперервної професійної освіти. Наведено структурну та змістову характеристики ПК особистості майбутнього професіонала, методичні підходи до її розвитку у школярів, учнів професійно-технічних закладів, студентів вищих навчальних закладів, аспірантів і молодих робітників. Розглянуто чесність, організованість, працьовитість, відповідальність як базові цінності характерологічної культури професіонала.

Освещены методологические и методические аспекты проблемы развития психологической культуры (ПК) учащейся молодежи в системе непрерывного профессионального образования. Приведены структурная и содержательная характеристика ПК личности будущего профессионала, методические подходы к ее развитию у школьников, учеников профессионально-технических училищ, студентов высших учебных заведений, аспирантов и молодых рабочих. Рассмотрены честность, организованность, трудолюбие, ответственность как базовые ценности характерологической культуры профессионала.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю9 р2 + Ч314 р

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА669412 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
12.

Балл Г.  
Феномен вибору в контексті соціальної поведінки / Г. Балл // Соц. психологія. - 2005. - № 1. - С. 3-13. - Бібліогр.: 22 назв. - укp.

Охарактеризовано акти вибору як важливі специфічні складники людського життя й діяльності. Запропоновано загальне системологічне визначення акту вибору та проаналізовано психологічний зміст таких актів, здійснюваних індивідами. Окреслено роль стратегічних і тактичних особистісних виборів у соціальній поведінці.


Ключ. слова: вибір, особистісний вибір, життєвий вибір, S - активна система, T(S) - ситуація, V(S,T(S)) - акт вибору
Індекс рубрикатора НБУВ: Ю952.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж24479 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
13.

Балл Г.  
Актуальні методологічні питання дослідження моралі і моральної поведінки / Г. Балл // Соц. психологія. - 2007. - Спец. вип. - С. 14-22. - Бібліогр.: 11 назв. - укp.

Розглянуто проблеми недостатньої визначеності методологічних засад дослідження суспільної моралі, недостатньої опрацьованості поняттєвого апарату, багатозначності слів, які застосовуються для опису й аналізу суспільної моралі.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю773 + Ю703

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж24479 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
14.

Балл Г.  
Методолого-психологічні роздуми в гуманістичному контексті / Г. Балл // Соц. психологія. - 2007. - № 2. - С. 14-26. - Бібліогр.: 27 назв. - укp.

Зосереджено увагу на значущості (та можливості) органічного поєднання, зокрема, у сфері психології, методологічних надбань, одержаних у контексті науково-раціоналістичних підходів, з одного боку, та гуманістичної світоглядної орієнтації, з іншого.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю9в

Шифр НБУВ: Ж24479 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
15.

Балл Г.  
Методолого-психологічні роздуми в гуманістичному контексті / Г. Балл // Соц. психологія. - 2006. - № 4. - С. 3-14. - Бібліогр.: 30 назв. - укp.

Висвітлено окремі питання взаємозв'язку методології і психології науки, додержуючись при цьому гуманістичної орієнтації у загальносвітоглядному та психологічному аспектах.


Ключ. слова: методологія, психологія
Індекс рубрикатора НБУВ: Ю9в

Шифр НБУВ: Ж24479 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
16.

Балл Г.  
Методолого-психологічні роздуми в гуманістичному контексті / Г. Балл // Соц. психологія. - 2007. - № 6. - С. 3-16. - Бібліогр.: 26 назв. - укp.

Обгрунтовано раціогуманістичний підхід до використання в дослідженнях (насамперед психологічних) різноманітних джерел і методологічних засобів.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю9в

Шифр НБУВ: Ж24479 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
17.

Балл Г.  
Методологічні засади формування і реалізації мовної політики в Україні / Г. Балл, В. Зливков // Соц. психологія. - 2008. - № 2. - С. 26-41. - Бібліогр.: 35 назв. - укp.

Зроблено спробу (з використанням результатів численних наукових праць, дотичних до проблеми, що обговорюється) окреслити головні методологічні засади, яких слід дотримуватися, створюючи та реалізуючи Концепцію державної мовної політики в Україні. Розглянуто соціально-психологічні аспекти проблеми.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш121(4УКР)

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж24479 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
18.

Балл Г.  
Методолого-психологічні роздуми в гуманістичному контексті / Г. Балл // Соц. психологія. - 2009. - № 1. - С. 3-21. - Бібліогр.: 40 назв. - укp.

Окреслено принцип самозастосовуваності гуманістично орієнтованої психології. Проаналізовано ціннісно-смислові пріоритети науково-пізнавальної діяльності та розкрито специфіку, яку має в цьому плані науково-гуманітарне пізнання.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю9в

Шифр НБУВ: Ж24479 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
19.

Алексєєнко Т. Ф. 
Біла книга національної освіти України / Т. Ф. Алексєєнко, В. М. Аніщенко, Г. О. Балл, І. Д. Бех, В. Ю. Биков; ред.: В. Г. Кремень; НАПН України. - К. : Інформ. системи, 2010. - 340 c. - укp.

Вперше в історії розвитку українського суспільства всебічно проаналізовано стан національної освіти. Визначено актуальні проблеми освітянської галузі та причини їх виникнення. Обгрунтовано шляхи подолання труднощів в освітній сфері та її розвитку в контексті глобалізації, європейської інтеграції та національної самоідентифікації. Висвітлено проблеми виховання моральної особистості, патріотичного громадянина, ініціативного працівника в освітньому та соціальному середовищах. Увагу приділено розвитку системи безперервної освіти, психолого-педагогічному забезпеченню медіаосвіти дітей і молоді, бібліотечно-інформаційному забезпеченню освітянської галузі України.

Впервые в истории развития украинского общества всесторонне проанализировано состояние национального образования. Определены актуальные проблемы образовательной отрасли и причины их возникновения. Обоснованы пути преодоления трудностей в образовательной сфере и ее развития в контексте глобализации, европейской интеграции и национальной самоидентификации. Освещены проблемы воспитания моральной личности, патриотичного гражданина, инициативного работника в образовательной и социальной средах. Уделено внимание развитию системы непрерывного образования, психолого-педагогическому обеспечению медиаобразования детей и молодежи, библиотечно-информационному обеспечению образовательной отрасли Украины.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч34(4УКР)

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА733364 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
20.

Особистість у просторі культури : матеріали ІІІ Севастоп. міжнар. наук.-практ. симп., 17 верес. 2011 р., Севастополь / ред.: Г. О. Балл, О. Б. Бовть; НАПН України, Ін-т психології ім. Г.С. Костюка, Севастоп. міськ. гуманіт. ун-т, Всеукр. громад. орг. "Асоц. гуманіст. психології". - Севастополь : Рібест, 2011. - 190 c. - укp. - рус.

Наведено результати досліджень з актуальних питань психології та педагогіки. Розкрито особливості підготовки майбутніх фахівців соціономічної сфери до соціокультурного проектування в освітніх закладах. Висвітлено психологічні аспекти віктимологічної профілактики. Обгрунтовано психолого-педагогічні шляхи сприяння становленню професійної ідентичності педагога. Проаналізовано вплив рольових ігор в мережі Інтернет на розвиток моральних якостей користувачів. Розкрито особливості екзистенційних переживань особистості у період юності. Визначено мету, форми та методи соціально-педагогічної роботи з дистантними сім'ями. Обгрунтовано основні вимоги до особистості вихователя дитячого оздоровчого центру. Увагу приділено проблемам становлення та розвитку соціотехнічних систем діяльності.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю9 я431(0) + Ч111.155

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА746446 Пошук видання у каталогах НБУВ 
...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського